ידיעה כתובה |

: ביהמ"ש נגד הטעיית הלקוח

חברה נכתב על ידי

ביהמ"ש מחוזי לרמי לוי: נשנושי גזר baby הם לא נשנושי גזר קידס.
לקוח של מרכול של רמי לוי לקח מהמדף שקית נשנושי גזר baby כשעל המדף היה שלט: נשנושי גזר בייבי קידס 3.10 ₪. בקופה הוא חוייב ב-5.10 ₪. דרישתו לקבל את ההפרש סורבה. רק אחרי ששלח מכתב לרשת קיבל את ההחזר אבל לא פיצוי. בעקבות תביעתו לביהמ"ש לתביעות קטנות טענה רשת רמי לוי, כי השלט התייחס רק לנשנושי גזר קידס ולא לנשנושי גזר baby, וכי המוצר הזול אזל.

rami

ביהמ"ש חייב את הרשת בפיצוי בסך 500 ₪ בשל כך שהשתכנע שהרשת לא התכוונה להטעות. בצעד חריג קיבל ביהמ"ש המחוזי בב"ש את ערעור הלקוח, והגדיל את הפיצוי פי 6 ל-3,000 ₪. השופטת יעל רז-לוי עמדה על הצורך לעודד צרכנים לתבוע בשל הטעיה, מה עוד שבמקרה זה הרשת לא הזדרזה להחזיר את ההפרש וסירבה לפצות ללא הליך משפטי.

  כתבות ווידאו שחבל לפספס