תמלול הכתבה: מצעד בעלי החיים 2014

קריאות בהפגנה: צדק! חמלה! טבעונות! צדק! חמלה! טבעונות!
טל גלבוע: אנחנו כאן ואנחנו הולכים לעשות קצת רעש!
סוניה גורודיסקי: מצעד בעלי החיים, זוהי המסורת החדשה שעומדת להיפתח, כך מאמינים מארגני ההפגנה הערב בכיכר רבין. המונים באו הנה כדי לצעוק את הצעקה של בעלי החיים שאין להם קול, אבל יש להם נשמה. המסר שלהם: "אנחנו לעולם לא נפסיק לפעול עד שדיכוי בעלי החיים יסתיים".
קריאות בהפגנה: תרנגולות, פרות, דגים – בשביל כסף לא הורגים!
מיכל ביאל: אנחנו פשוט יכולים על ידי זה שלא נצרוך, להפחית סבל. ורוב האנשים, אני לא יודעת אם רוב אבל הרבה מאוד אנשים, צורכים כי הם לא יודעים. ברגע שהם יודעים, מתחילים לחשוב לשנות, ברגע שיש מסה קריטית, עוד ועוד אנשים מצטרפים. טל גלבוע עשתה צעד ענק הגיעה לפריים טיים. עשתה שם הסברה מדהימה. ואנחנו מקווים שזה ימשיך ויגדל, זה לא טרנד.
טל גלבוע: הדבר היחיד שעניין אותי זה כמה רייטינג יש לתכנית הזאת, אבל שלושה חודשים וחצי בתוך הבית הזה באתי לעבוד. באתי לספר לעם ישראל ולעולם מה הם עוברים! והרגשה אחת הייתה שם וליוותה אותי: בעלי החיים ניצחו באותו הלילה!
אנאבל זמיר: שלחנו מכתבים למבקר המדינה, פנינו ליועץ המשפטי לממשלה, כולם היו מאוד נחמדים. כולם בעד הקופים, אבל הקופים הוברחו בניגוד לחוק להתעללות.
רונן בר: בן אדם ברחוב, תשאלו, הוא לא יודע ש-100 אלף כלבים בראים מומתים כל שנה בכלביות, הוא לא יודע. תשאלו אותו אם הוא יודע איך נראית שחיטה, אין לא מושג, הוא לא יודע כי יש טאבו בתקשורת. אם יש פה עיתונאים הם יכולים להעיד, גם אני עיתונאי, יש טאבו – לא רואים שחיטה. לא תראו שחיטה אף פעם בטלוויזיה. הפשעים שנעשים בגופם ובנפשם של בעלי חיים, יש מערכת שלמה של לגיטימציה מאחוריהם, אבל אני חושב שהבסיס של המערכת הזאת זו אותה הסתרה ואותה הדחקה ואנחנו בתור פעילים למען בעלי חיים שדורשים מהציבור כן לראות את הדברים האלה, צריכים לדרוש למוטט את מערכת ההסתרה וההדחקה הזאת. לדרוש אמת בפרסום, לדרוש שקיפות.
קריאות בהפגנה: צדק, חמלה, טבעונות!
אורי שביט: אנחנו חייבים להמשיך לצעוד יחד, להשמיע קול. לפעול ולעשות, לא לשתוק ולא לוותר, כי בעלי החיים סובלים עכשיו והם זקוקים לכל אחת ואחד מאתינו לצדם!
רעות הורן: אף אחד מאתנו לא נולד טבעוני, הרגלים קשה לשנות. אנחנו מציעים לכם לנסות, פשוט לנסות ל-22 יום. זה לא כזה קשה. אנחנו מציעים בעצם ליווי של תזונאיות קליניות, טבעונים וותיקים ויאפשרו את התהליך הזה בצורה הרבה יותר קלה ופשוטה.
טל גלבוע: ראיתי אותם בכלביות ובהסגרים, תולים בי זוג עיניים עצובות ומתחננים לבית. ראיתי אותם מוצאים בשקיות שחורות. ראיתי אותם דרוסים ברחובות, מיובשים, רעבים, ראיתי אותם מפוטמים. ראיתי אותם כלואים קטומי אברים. ראיתי אימהות שנגזל מהן הדבר היחיד המשמעותי בחייהן. ראיתי אותם מתבוססים בדמם כשעיניהם קרועות לרווחה, ושאלה אחת תלויה ביניהם לבין רוצחיהם – למה?
קריאות בהפגנה: 6 מיליון כל 20 דקות!
סוניה גורודיסקי: כמו שעבדות יצאה מחוץ לחוק וכמו שנשים קיבלו זכות הצבעה ועישון הסיגריות במקומות ציבוריים כבר לא לגיטימי, יכול להיות שבעוד עשור או שניים, גם אכילת הבשר תהיה עבירה על החוק ומשהו בלתי נתפש על הדעת.

סוף תמלול הכתבה: מצעד בעלי החיים 2014
 
 

הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו תגובה אחת באתר

  1. טבעונית 23 בספטמבר, 2014  בשעה 20:28

    אחלה סיקור! תודה על התמיכה בבע"ח

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס